پوست و زیبایی

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

پوست مختلط به نوعی از پوست گفته می‌شود که در برخی نقاط خشک و در برخی نقاط دیگر چرب است. این نوع پوست نیاز به مراقبت‌های خاصی دارد، خصوصاً هنگام استفاده از کرم ضد آفتاب. در این مقاله، به معرفی بهترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط می‌پردازیم و همچنین به بررسی بهترین آبرسان‌ها و کرم‌های ضد آفتاب سبک برای این نوع پوست می‌پردازیم.

 

بهترین آبرسان پوست مختلط

آبرسان‌ها نقش بسیار مهمی در حفظ رطوبت و سلامت پوست مختلط دارند. انتخاب یک آبرسان مناسب می‌تواند به کاهش چربی‌های اضافی و همچنین جلوگیری از خشکی بیش از حد پوست کمک کند.

۱. ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان مناسب پوست مختلط تا چرب ۴۰ میلی لیتر

ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان مناسب پوست مختلط تا چرب ضمن کمک به پر شدن خطوط ریز و چروک، فراهم کننده رطوبت و کاهش ترشح اضافی سبوم نیز هست.

۲. ژل-کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت پوست مختلط تا چرب اریکه ۵۰ میل

ژل کرم مرطوب کننده اریکه برای پوست های مختلط تا چرب طراحی شده است و با ساختار سبک و جذب سریع ، روی پوست احساس نمیشود. این ژل کرم پوست را مات کرده و ترشح چربی پوست را کنترل میکند و برای زیر آرایش گزینه مناسبی میباشد.

۳. کرم مرطوب کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس مناسب پوست های چرب و مختلط ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس مرطوب کننده ای مناسب پوست های چرب، مختلط و تحت درمان با داروهای ضد آکنه می باشد که با تنظیم فعالیت غدد چربی پوست به جمع شدن منافذ باز پوست کمک کرده و از ایجاد کومدون های سر سیاه و سر سفید جلوگیری می کند.

پیشنهادی:  شامپو بچه سریتا را خوب است؟

 

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم‌های ضد آفتاب برای پوست‌های مختلط باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا هم از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنند و هم از ایجاد چربی بیش از حد یا خشکی پوست جلوگیری کنند.

۱. کرم ضد آفتاب سل اکتیو پوست چرب SPF40 بی رنگ ژیل بوته ۴۰ میل

خرید و قیمت کرم ضد آفتاب سل اکتیو پوست چرب SPF40 ژیل بوته 40 میل

ضد آفتاب پوست مختلط تا چرب SPF40 ژیل بوته یک کرم فاقد چربی و سبک بوده از پوست در برابر اشعه‌های IR, UVB, UVA محافظت می‌کند. این محصول با عصاره گل ختمی و ویتامین F غنی شده که دارای اثر ضد پیری و ضد التهابی‌اند و برای پوست‌های حساس هم قابل استفاده می‌باشد.

 

۲. کرم ضدآفتاب فاقد چربی پوست مختلط و چرب اریکه (SPF50)

کرم ضدآفتاب فاقد چربی پوست مختلط و چرب اریکه (SPF50)

کرم ضدآفتاب فاقد چربی پوست مختلط و چرب اریکه (SPF50)، یکی از محصولات آرایشی است که از آسیب‌رساندن به پوست در مقابل اشعه‌های خورشید جلوگیری می‌کند. این کرم ضدآفتاب دارای قدرت جذب بالایی بوده و در نتیجه سریعا جذب‌شده و حالت روغنی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

 

۳. SUNSCREEN ANTI-ACNE CREAM SPF50+ ضد آفتاب و ضد جوش درماتیپیک

SUNSCREEN ANTI-REDNESS CREAM SPF50+ ضد آفتاب و ضد قرمزی

این ضد آفتاب حاوی ترکیبات کنترل کننده ترشح چربی در پوست است و مانع از چرب شدن بیش از حد پوست و گرفتگی منافذ پوست می گردد و از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می نماید. همچنین آنتی باکتریال بوده و پوست را ضد عفونی می کند و با حذف باکتری عامل جوش از ایجاد جوش از این طریق نیز جلوگیری می نماید.

 

ضد آفتاب سبک برای پوست مختلط

یکی از مشکلات رایج پوست‌های مختلط، ایجاد چربی اضافی در برخی نقاط پوست است. بنابراین، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب سبک که باعث ایجاد حس سنگینی و چربی روی پوست نشوند، بسیار مهم است.

پیشنهادی:  اهمیت و التزام استفاده از کرم ضد آفتاب

۱. ضد آفتاب سبک الارو
ضد آفتاب سبک الارو با فرمولاسیون ژل کرم و جذب سریع، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های مختلط است. این محصول با SPF50، بدون ایجاد چربی اضافی، به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های UV محافظت می‌کند.

۲. ضد آفتاب سبک فیوژن واتر ایزدین
ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین یکی از سبک‌ترین کرم‌های ضد آفتاب موجود در بازار است. این محصول با پایه آب و جذب سریع، مناسب برای استفاده روزانه بر روی پوست‌های مختلط است.

۳. ضد آفتاب سبک پرایم
ضد آفتاب سبک پرایم با فرمولاسیون بدون چربی و SPF50، یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای پوست‌های مختلط است. این کرم به سرعت جذب شده و هیچگونه اثر چربی بر جای نمی‌گذارد.

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست‌های مختلط می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما با شناخت محصولات مناسب و توجه به نیازهای خاص این نوع پوست، می‌توان بهترین نتیجه را بدست آورد. استفاده از محصولات آبرسان و ضد آفتاب سبک و با فرمولاسیون غیر چرب می‌تواند به حفظ سلامت و زیبایی پوست کمک کند. همیشه قبل از خرید محصول، ترکیبات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که مناسب نوع پوست شماست.

در نهایت، همواره به خاطر داشته باشید که استفاده از کرم ضد آفتاب باید به عنوان یک عادت روزانه در برنامه مراقبتی پوست شما قرار گیرد، چرا که این کار نه تنها از آسیب‌های جدی اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری می‌کند، بلکه به حفظ جوانی و طراوت پوست نیز کمک می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا